НЕЗАЛЕЖНА ГАЗЕТА


     Четвер, 25.04.2024


Меню сайту
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 25
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Березень » 18 » НАПОЛЕОНІВСЬКІ ПЛАНИ
13:37
НАПОЛЕОНІВСЬКІ ПЛАНИ
Двигун економіки – під базарним прилавком
Після 20 років бурхливого розвитку базарних взаємин Чернівці на всю округу офіційно проголосили себе поважним торговельним центром.

Відповідну концепцію ухвалив міськвиконком – стихія базарів і малих архітектурних форм (так званих «жабок», кіосків і дрібних павільйончиків) відтепер набуває науково-концептуального характеру.
Концепція розвитку міста Чер­нівці як регіонального центру торгівлі передбачає впорядкувати вуличну торгівлю, активно проводити ярмарки, виставки, конкурси, фестивалі. На думку авторів документа, разом з обсягом товарообороту підприємств, які займаються ресторанами чи торгують вроздріб, зросте кваліфікація їхніх співробітників і рівень обслуговування населення.
Одне слово, міська влада розробила план, як надати місцевому торговельному бізнесу цивілізованого вигляду, озброїти його світовим досвідом і сучасними формами менеджменту.
Найперше це стосується комунального підприємства «Кали­нів­ський ринок», однієї з найбільшої гуртівні країни, яка щоденно приймає понад 30 тис. відвідувачів, формуючи значну частину міського бюджету. Загалом мало яке місто країни може похвалитися такою кількістю торговельних площ на одного свого жителя. При цьому ще 12 проектів нових торговельних центрів через фінансову кризу поки призупинені на початкових стадіях будівництва. За рівнем торговельної інфраструктури Чернівці сьогодні відповідають середньоєвропейським стан­дартам.
– Торговельна діяльність сут­тєво впливає на розвиток нашого міста, – розповідає зас­тупник директора департаменту економіки міської ради Галина Войтович. – У сфері торгівлі зайнято чверть працездатного населення міста, 22% суб’єктів господарювання, які створюють 17% валового продукту, спрямовуючи до бюджету 160 млн. грн. Тож наша мета – створити динамічну і конкурентоспроможну галузь, яка стимулюватиме зростання економіки міста і зайнятість населення. До речі, у 2011 році 49% нових робочих місць створено саме у торгівлі.
Тож велику увагу приділятимуть активній співпраці торговельних мереж із місцевими та регіональними виробниками. Їхня продукція буде представлена у торговельних точках із чітким позиціюванням: «Зроблено у Чернівцях», «Чернівецька якість», «Екологічно чиста продукція від місцевих виробників і фермерів». Було б що представляти…
Світлана ІСАЧЕНКО
Переглядів: 444 | Додав: Sunny | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
ПОШУК
Тег
Чернівці 11-томний словник Інститут мовознавства Академія наук Василь Клічак Просвіта Тлумачний словник української мови НОВИНИ СВІТУ НОВИНИ УКРАЇНИ НОВИНИ ЧЕРНІВЦІ НОВИНИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ Прокуратура КРИМІНАЛ НОВИНИ БУКОВИНИ 9 травня інваліди війни військовий госпіталь ветерани День Перемоги Михайло Папієв вибори міський голова Мельник мер Новодністровськ Панчишин результати голосування
Календар
«  Березень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Copyright Svoboda © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz