Головна » 2013»Серпень»12 » Роз’яснення щодо функціонування „телефону довіри” в органах Державної фінансової інспекції
10:47
Роз’яснення щодо функціонування „телефону довіри” в органах Державної фінансової інспекції
"Телефон довіри” є одним із засобів забезпечення зворотного зв’язку органів Державної фінансової інспекції з громадськістю. Основними завданнями функціонування „телефону довіри” є: - надання інформації щодо повноважень органів Державної фінансової інспекції; - забезпечення оперативного реагування на порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери управління Державної фінансової інспекції; - виявлення фактів можливих корупційних та інших неправомірних дій (бездіяльності), рішень посадових осіб органів Державної фінансової інспекції при здійсненні ними своїх повноважень. Отже, зворотний зв’язок органів ДФІ з громадськістю з допомогою „телефонів довіри” забезпечується щодня (крім вихідних та святкових днів) з 9 до 18 години (у п’ятницю з 9 до 16 годин 45 хвилин). Діючі номери „телефонів довіри”: ДФІ в Чернівецькій області (0372) 52-01-92, ДФІ України (044) 425-38-18. На ці телефони може зателефонувати кожен громадянин нашої області, задати питання або проінформувати ДФІ в області про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни.