Скільки мільйонів машин треба для заповнення всіх ям? З приходом справжньої кліматичної весни влада нарешті взялася за ремонт доріг. 10 квітня у місті вперше після зими запустили асфальтний завод комунального підприємства МіськШЕП з метою виконання планів із поточного ремонту мереж. За словами секретаря міської ради Віталія Михайлішина, капітальний ремонт доріг розпочнуть через 2 місяці і закінчать до кінця другого - початку третього кварталів.
Першим відчуло на собі ефективність запущеного асфальтного заводу дорожнє полотно біля залізничного переїзду на вулиці Чкалова. Цього ж дня підлатали ями на кільці біля готелю «Турист», частково обмеживши там рух. Як повідомляє прес-служба міської ради, наприкінці тижня розпочнуть ремонт вулиці Червоноармійської та на вул. Садовій. Потужність заводу – 56 тонн асфальту за годину. Щодоби він спроможний виготовляти в середньому 300 тонн асфальту. Вартість однієї тонни – близько тисячі гривень. – Наш асфальтний завод дозволяє випускати якісний асфальт, – зазначив начальник управління комунального господарства міськради Ярослав Кушнірик. – Але у нас проблема зі складовими асфальту, зокрема бітумом. Найкращим вважають білоруський бітум, але не завжди є кошти його купити. У такому разі використовуємо український, але він гірший. Тоді й асфальт «пливе» під час спеки і розвалюється після морозів. Пан Михайлішин, у свою чергу, закликав чернівчан самих контролювати якість проведення ремонтних робіт і звертатися до міськради у разі, якщо ремонт виконуватимуть неналежно. Тендерну процедуру на капітальні ремонти доріг вже оголосили. Перелік фірм, які ремонтуватимуть наші незрівнянні дороги, стане відомий у середині травня.